Algemeen
Wat is de minimale leeftijd om te verblijven?
Bij het maken van een reservering geldt voor alle verblijvende gasten een minimum leeftijd van 18 jaar. Minderjarige gasten dienen te allen tijde begeleid te worden door een verblijvende ouder of voogd.
Mag ik roken in het hotel?
Nee, roken is niet toegestaan in het hotel. Alle hotelkamers zijn uitgerust met een rookmelder. Wie toch rookt krijgt een boete van €150,-. Roken is wel toegestaan buiten de hotels.
Het onklaar en/of misbruik maken van onze brand- of veiligheidsvoorzieningen resulteert automatisch in verwijdering uit het hotel. Tevens zullen de kosten die dit met zich mee brengt op u worden verhaald.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn niet toegestaan.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer?
U mag uw eigen eten en drinken meenemen naar de hotelkamer. Er zijn automaten in de gang met een gevarieerd aanbod aan snacks en drinken.
Ik ben iets vergeten. Wat moet ik doen?
Alle items die worden gevonden bij Inntel Hotels Den Haag Marina Beach kunt u vinden op de website iLost.co. Mocht uw verloren item er niet opstaan, dan kunt u contact opnemen met de receptie.
Kan ik een giftcard van Inntel Hotels kopen?
Het is mogelijk om een giftcard van Inntel Hotels te kopen bij de receptie van onze hotels.
U kunt daar een door u gekozen bedrag op laten zetten.
Ik heb een giftcard. Hoe kan ik hiermee een reservering maken?
U kunt een giftcard verzilveren door contact op te nemen met de reserveringsafdeling van het gewenste hotel. Dit kan telefonisch of per email reservationsdenhaag@inntelhotels.nl.
Het is helaas niet mogelijk om de Inntel Hotels cadeaukaart te gebruiken bij het online boeken van een kamer. De cadeaukaart is niet in te wisselen voor contanten.
- De giftcard dient u fysiek te overhandigen als betaalmiddel
- De giftcard kan als betaalmiddel dienen bij voor overnachtingen en restaurant uitgaven in het hotel.
- Een giftcard heeft een minimale waarde van €50.
- Een giftcard is inwisselbaar in alle Inntel Hotels.
- De giftcard heeft een geldigheid van 2 jaar na uitgifte.
Wat zijn de huisregels van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach?
De huisregels vindt u hier.
Wat voor regels gelden er vanwege COVID-19?
In het hotel worden de regels vanuit de overheid gevolgd. Momenteel zijn er geen actieve COVID-19 regels.
Hotel faciliteiten
Heeft het hotel een lift?
Ja, elke verdieping kan per lift worden bereikt.
Welke faciliteiten heeft het hotel?
Het hotel beschikt over een wellness centre met zwembad, een buitenzwembad, een fitnessruimte, liften, een restaurant, bar en Meetings & Events zalen.
Heeft het hotel een spa?
In het wellness centre van Inntel Hotels Den Haag Marina Beach zijn spa faciliteiten te vinden met een binnen en buitenzwembad, Turks stoombad, Sauna en Life Fitness gym.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 07:00 tot 23:00 uur.
Badkleding is verplicht in het zwembad gedeelte. Het dragen van badkleding in de sauna is i.v.m. hygiëne niet toegestaan.
De Life Fitness gym is 24/7 geopend.
Het verwarmde buitenzwembad is geopend gedurende het hoogseizoen.
Openingstijden
Maandag t/m zondag: 09:00 tot 21:00 uur.
Wat voor faciliteiten worden in het wellness centre aangeboden?
In het wellness centre worden alleen handdoeken aangeboden.
Biedt het hotel massages aan?
Ja, info over de behandelingen en prijzen vind je op de website.
Heeft Inntel Hotels Den Haag Marina Beach een fitness ruimte?
Het hotel beschikt over een Life Fitness gym met verschillende apparatuur. De gym is 24/7 geopend.
Heeft Inntel Hotels Den Haag Marina Beach een bar en restaurant?
Het hotel heeft een Bar & Brasserie genaamd Willem I. Hier geniet u van een smaakvolle lunch of diner met diverse gerechten. Ook kunt u hier terecht voor een uitgebreid ontbijt.
Heeft Inntel Hotels Den Haag Marina Beach faciliteiten voor Meetings & Events?
Ja, het hotel heeft vier Meetings & Events zalen.
Heeft het hotel een tuin of terras?
Het hotel beschikt over een terras.
Service
Welke diensten biedt het hotel aan?
Het hotel heeft gratis wifi, roomservice, wekdienst en een wasserij service.
Heeft het hotel een business centre of een print/kopieer service?
Er is geen business centre in Inntel Hotels Den Haag Marina Beach. Wel is er overal gratis wifi en hebben alle kamers een bureau. De receptie kan printen op verzoek.
Heeft het hotel een conciërge?
Het hotel heeft geen conciërge. Het receptieteam staat klaar om u te helpen het meeste uit uw bezoek aan Scheveningen/Den Haag te halen.
Kan het hotel een babysitter regelen?
Het hotel kan geen babysitter regelen.
Is er een wasserij service beschikbaar?
Het hotel biedt een wasserij service aan. Vraag het receptieteam naar de mogelijkheden bij aankomst.
Wat kan het hotel op de kamer aanbieden voor verjaardagen en andere special gelegenheden?
Laat de reserveringsafdeling weten dat u wat te vieren heeft en zij informeren u graag over de verschillende mogelijkheden. Je kunt hen bereiken via reservationsdenhaag@inntelhotels.nl.
Aankomst & Vertrek
Vanaf hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken bij Inntel Hotels Den Haag Marina Beach kan vanaf 15.00 uur.
Hoe laat moet ik uitchecken?
De uitchecktijd bij Inntel Hotels Den Haag Marina Beach is voor 11:00 uur.
Is het mogelijk om eerder in te checken?
Dit is op basis van beschikbaarheid. Wij zullen dit noteren in uw reservering en zullen onze uiterste best doen, echter kunnen wij dit niet garanderen.
Is het mogelijk om later uit te checken?
Dit is op basis van beschikbaarheid. Bij het inchecken kunt u navragen wat de mogelijkheden zijn.
Wat kost een late check-out?
De kosten zijn 20 euro per uur extra, uiterlijk tot 17:00 uur.
Is het mogelijk om laat in de avond in te checken?
Het is mogelijk om laat in te checken. Wij vragen u wel uw verwachte aankomsttijd aan het hotel te melden en de reservering dient dan ten alle tijden gegarandeerd te worden met een creditcard of vooruitbetaling.
Kan ik na het uitchecken mijn bagage achterlaten?
Het is mogelijk uw bagage achter te laten bij de receptie zodat u nog kan genieten van uw laatste dag in de omgeving.
Kamers
Ik wil graag voor langere tijd bij jullie verblijven. Kan ik een longstay kamer aanvragen?
Wij hebben helaas geen longstay kamers met een kitchenette. Wel kan er een aanvraag worden gedaan.
Ik wil graag een kamer op een hoge etage, is dit mogelijk?
U kunt hier altijd uw voorkeur in opgeven, echter kunnen wij dit niet garanderen.
Welke kamers hebben een whirlpool?
De kamers in het hotel uitgerust met een whirlpool zijn: de Spa kamer, de Wellness kamer en de Wellness Suite.
Heeft het hotel familiekamers?
Ja, dit zijn twee kamers naast elkaar met een tussendeur. Familiekamers zijn alleen per mail te boeken via reservationsdenhaag@inntelhotels.nl.
Heeft het hotel mindervalide-kamers?
Ja, het hotel heeft 12 mindervalide kamers.
Hebben de kamers van het hotel king-size bedden?
Ja, alleen de Twin kamers niet.
Hebben de kamers koffie- en theefaciliteiten?
Onze kamers beschikken over koffie- en theefaciliteiten.
Hebben de kamers van het hotel een aparte douche naast het bad?
Ja, bij de Spa en Wellness kamers staat er een whirpool voor het raam en is er een aparte badkamer aanwezig inclusief douche. Onze overige kamertypes hebben geen bad in de badkamer.
Is de kluis in de kamers van het hotel groot genoeg voor een laptop?
Het kluisformaat is gebaseerd op het formaat van een gemiddelde laptop.
Zijn er kamers met een apart slaapgedeelte?
Nee, er zijn geen kamers met een apart slaapgedeelte.
Heeft het hotel een goede gratis wifi verbinding in de kamers?
Het hotel heeft een gratis stabiele wifi verbinding door het hele hotel en de kamers.
Heeft het hotel niet-roken kamers?
Het is in geen enkele kamer toegestaan om te roken.
Wat is het verschil tussen een double en een twin kamer?
In een double kamer staat een tweepersoonsbed en in een twin kamer staan twee losse bedden.
Zijn belastingen inbegrepen in de kamerprijs?
Controleer hiervoor de reserveringsdetails van uw boekingen. Bij boekingen via de Inntel Hotels website is de toeristenbelasting exclusief. In Den Haag is de toeristenbelasting €6.00 per persoon per nacht.
Zijn er kamers met keuken?
Nee, er zijn geen kamers met een keuken.
Zijn de kamers geschikt voor mensen met allergieën?
Het housekeeping team heeft hoge hygiëne protocollen en doet haar uiterste best de hotelkamers zo schoon mogelijk op te leveren. Mocht u een allergie hebben, laat het weten aan het hotel, zodat wij een extra notitie kunnen maken in uw reservering voor de housekeeping.
Heeft het hotel babybedden?
Ja, deze plaatsen wij kosteloos op uw kamer.
Kunnen kinderen gratis in de kamer slapen?
Er kunnen kosten aan verbonden zijn afhankelijk van de leeftijd van het kind.
Kan er een extra bed geplaatst worden op de kamer?
Er kan een extra bed geplaatst worden op onze City Double XL kamers, Sea Double XL kamers, Spa kamers, Wellness kamers en Suite. Dit kan tegen een meerprijs van 50 euro per nacht.
Hebben de kamers van het hotel een strijkijzer en strijkplank?
Op etage vijf en negen bevindt zich een stelling met strijkbouten en strijkplanken.
Welke (internationale) TV kanalen zijn er beschikbaar in de kamers?
De kanalen die o.a. beschikbaar zijn, zijn: National Geographic, Channel, TLC, TRT Türk, CNN, Euronews, BBC One, BBC Two, ARD Das Erste, ZDF, NDR en WDR.
Zijn de kamers voorzien van airconditioning?
Alle kamers in ons hotel zijn voorzien van airconditioning.
Mag ik mijn fiets meenemen op de kamer?
Het is verboden om je fiets mee te nemen naar je kamer.
Restaurant & Bar
Wat zijn de tijden voor ontbijt, lunch en diner?
Openingstijden ontbijt
07:00 tot 10:30 uur.
Openingstijden lunch
12:00 tot 17:00 uur
Openingstijden diner
Maandag t/m donderdag 17:00 tot 21:00 uur
Vrijdag & zaterdag 17:00 tot 22:00 uur
Zondag 17:00 tot 21:00
Voor het diner adviseren wij u om een reservering te maken, anders is er een grote mogelijkheid dat wij u geen plek in de brasserie kunnen aanbieden. Ook raden we u aan om voor 09:30 te ontbijten in verband met drukte.
Wat voor ontbijt wordt er geserveerd?
Inntel Hotels Den Haag Marina Beach serveert een internationaal ontbijtbuffet met bubbels inclusief jus d’orange, warme broodjes en diverse soorten beleg.
Heeft u allergieën?
Informeer hierover ons receptie team voor uw verblijf zodat wij ook voor u lekkere gerechten kunnen aanbieden.
Is het mogelijk om op de kamer te ontbijten?
Ja, roomservice ontbijt is dagelijks beschikbaar van 07:00 tot 11:00 uur en dient u de dag ervoor voor 23:00 uur te bestellen via de Bar & Brasserie. Hiervoor brengen wij €12,50 roomservice kosten in rekening. Deze service geldt op basis van beschikbaarheid.
Wat voor gerechten serveert het restaurant?
Het bijbehorende bar & brasserie Willem I biedt een uitgebreide variatie van gerechten. Op de menukaart vindt u verschillende salades, vlees en visgerechten.
Is er een bar die tot na middernacht open is?
Ja, er is een bar aanwezig in het hotel.
Openingstijden
Elke dag van 12:00 tot 00:00 uur.
Tevens verkoopt de receptie na sluitingstijd van de bar diverse alcoholische dranken.
Is roomservice mogelijk?
U vindt de roomservice menukaart in uw kamer naast het bed. Wegens de huidige drukte in het hotel zijn wij genoodzaakt om alleen roomservice te bieden op basis van beschikbaarheid. De roomservice kosten zijn €12,50 per keer.
Ik heb een overnachting inclusief diner geboekt, wat krijg ik?
U krijgt een 3 gangen verrassingsmenu van de chef. Eventuele allergenen en/of dieetwensen kunt u (bij voorkeur vooraf) aan ons doorgeven via fbdenhaag@inntelhotels.nl.
Is het verplicht om te reserveren voor Bar & Brasserie Willem I?
Reserveren is niet verplicht, het wordt wel sterk aanbevolen. Ons restaurant kan erg druk zijn en zonder reservering kunnen wij geen tafel garanderen.
Locatie
Kan ik kaarten voor het openbaar vervoer kopen bij de receptie?
Voor treinkaarten verwijzen wij u naar www.ns.nl. Regionale openbaar vervoerskaarten kunt u terecht bij de front office.
Kan ik bij het hotel parkeren?
Er is geen openbare parkeergelegenheid in Scheveningen. U kunt parkeren in de nabijgelegen Q-Park Strandweg. Let op: het is noodzakelijk om van tevoren een parkeerplaats te reserveren, zodat u gegarandeerd een parkeerplek heeft.
Het adres is: Strandweg 3 2586 JK Den Haag.
Reserveer hier uw parkeerticket tegen een gereduceerd tarief voor een gegarandeerde parkeerplaats.
De parkeergarage is elke dag 24 uur geopend.
Zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s bij het hotel?
Ja, aan de Strandweg vindt u oplaadpunten. Helaas niet bij het hotel zelf.
Is het hotel makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?
Het hotel is ongeveer 20 minuten lopen vanaf de eerste tramhalte. Op 9292.nl kunt u makkelijk uw reis plannen naar Inntel Hotels Den Haag Marina Beach. Ons adres is: Strandweg 1, Den Haag.
Heeft het hotel een transferdienst?
Nee, het hotel heeft geen transferdienst.
Zijn er taxi’s beschikbaar in het hotel?
Ja, u kunt een taxi reserveren via de receptie.
Kan ik een fiets huren bij het hotel?
Ja, de kosten hiervoor zijn 20 euro per dag per fiets of 30 euro voor een e-bike. De fietsen zijn op basis van beschikbaarheid en kunt u niet van tevoren reserveren.
Waar kan ik mijn fiets parkeren?
Het hotel heeft helaas geen fietsenstalling.
Staat het hotel op een goede en veilige locatie?
Ja, het hotel bevindt zich aan het strand en op loopafstand van de pier van Scheveningen.
Is de locatie van het hotel geschikt voor het bezoeken van bezienswaardigheden en het maken van excursies?
Ja, het hotel bevindt zich aan het strand en op loopafstand van bezienswaardigheden.
Is het hotel vlakbij het centrum?
Met de auto of het openbaar vervoer bent u binnen 30 minuten in het centrum van Den Haag.
Reserveren & Betalen
Ik heb geen creditcard. Hoe kan ik reserveren?
U kunt telefonisch of per mail reserveren bij ons. Let op: bij reserveringen op dezelfde dag is een creditcard noodzakelijk bij het maken van de boeking en het inchecken.
Ik heb een betaallink ontvangen. Hoe werkt het?
Dit is een beveiligde link die wij toesturen naar gasten om de kamer van te voren te betalen.
Is het nodig om een borg of vooruitbetaling te doen?
Hiervoor kunt u het beste uw reserveringsdetails bekijken of contact opnemen met de reserveringsafdeling voor meer informatie. Je kunt hen bereiken via reservationsdenhaag@inntelhotels.nl.
Hoe lang duurt het voordat mijn borg weer op mijn creditcard staat?
Bij het uitchecken wordt uw autorisatie automatisch losgelaten. Dit kan 48 tot 72 uur duren. Bij een pin borg duurt dit 3 tot 5 werkdagen.
Kan ik een factuur meekrijgen?
Ja, geef uw verzoek door aan de receptie bij het uitchecken en zij zullen een factuur voor u opstellen.
Ik heb via een andere website een overnachting geboekt en ik wil graag mijn reservering wijzigen/annuleren, hoe doe ik dit?
Boekingen die zijn geplaatst op een andere website kunnen gewijzigd worden via de travel agent zelf. Zij helpen u graag verder.
Ik heb een nonref gereserveerd – kan ik nog wijzigen of annuleren?
Helaas kunt u bij een non-refundable reservering niet meer wijzigen en/of annuleren. Dit staat ook vermeld in de boekingsvoorwaarden.